اعلام قیمت لحظه ای نرخ ارز

اطلاع رسانی در زمینه اعلام نرخ روزانه و لحظه ای ارز، طلا و سکه در بازار ایران

اعلام قیمت لحظه ای نرخ ارز

اطلاع رسانی در زمینه اعلام نرخ روزانه و لحظه ای ارز، طلا و سکه در بازار ایران

نقاشی ساختمان را از کجا شروع کنیم؟

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ب.ظ

خدمات نقاشی ساختمان به نسبت سایر خدمات ساختمانی بارزترین نماینگر جلوه داخلی ساختمان است که در عین حال به نسبت سایر خدمات قیمت پائین تری هم دارد. شایان ذکر است پائین بودن هرینه نقاشی ساختمان به معنی پائین بودن کیفیت نقاشی منزل نمیباشد. بسیاری از کارفرمایان در مرحله نقاشی ساختمان بسیار حساسیت به خرج می دهند که به دلیل جلوه نمائی داخلی ساختمان این حساسیت منطقی و درست است بابد توجه داشت که نقاش ساختمان مرحله آخر کار را انجام می دهد و کیفیت کاری که در مراحل زیرین انجام شده در کیفیت کار نقاش ساختمان تاثیر مستقیم و اساسی دارد.

 شما به عنوان صاحب خانه و کارفرما باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که بتوانید یک کار رنگی خوب را تحویل بگیرید. چون یک کار باکیقیت میتواند 7 تا 10 سال دوام داشته باشد و نیاز به دستکاری نباشد و یک کار بدونه کیفیت شما را به چالش اساسی مواجه کند که کمتر از 3 سال مجبور به رنگ آمیزی مجدد خواهید شد؛ و حتی به جای احساس آرامش به شما احساس بدی دست دهد.

مدت زمان شروع و خاتمه کار نقاش ساختمان در منزل یا محل کار شما در حالت متوسط بین 8 تا 15 روز میباشد و رنگ آمیزی ساختمان شما باید طول عمری بین 7 تا 10 سال پیدا کند. پس برای مدت یک یا دو هفته در انجام کار نقاشی ساختمان سعی کنید برای خود و نقاشتان مساله ای که باعث نارحتی و دلخوری است ایجاد نکنید

پس پیشنهاد میکنم اگر برای کارتان حساسیت دارید حتما نقاشی که به تجربه و کارش اطمینان پیدا کردید (با معرفی دوستان - اطمینان به واسطه قرارداد – بررسی سوابق کاری – اتحادیه نقاشان ساختمان ) را انتخاب کنید تا به نقاشی ساختمان اطمینان داشته باشید چون اگر نقاشی را انتخاب کنیدکه به خدماتش به اطمینان نرسیده باشید؛ مطمنا برای خود و نقاشتان چند روزه ناخوشایند و چندین سال شک به کیفیت کارش را مهیا مکینید. .

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۵
postea postea

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی