اعلام قیمت لحظه ای نرخ ارز

اطلاع رسانی در زمینه اعلام نرخ روزانه و لحظه ای ارز، طلا و سکه در بازار ایران

اعلام قیمت لحظه ای نرخ ارز

اطلاع رسانی در زمینه اعلام نرخ روزانه و لحظه ای ارز، طلا و سکه در بازار ایران

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

طراحی جواهرات یکی از شغل های پولساز در دنیا محسوب می شود. از همه مهمتر، مدل ساز طلا و جواهر با کامپیوتر همیشه نیاز به ایده و خلاقیت ندارد. امروزه بیشتر کارخانه ها و کارگاه داران عکس و مدل های مورد نظر را به طراح می دهند و طراح فقط وظیفه تبدیل عکس به فایل سه بعدی را دارد. این نکته مهمی در طراحی جواهرات است که همیشه نیاز به خلق ایده و درگیر بودن در این جزییات نیست. طراحی جواهرات در ایران رو به گسترش است و این شغل با توجه به مدت زمان کم آموزش و درآمد بالایی که دارد، مورد توجه بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است. شما برای شروع فعالیت در در این شغل فقط به یک لب تاب نیاز دارید.
طراحان طلا و جواهر نیاز به دانش فنی و کارگاهی در زمینه طراحی های خود دارند. آنها باید در طراحی جواهرات، استانداردهای لازم را رعایت کنند. همه این نکات و اصول در خودآموز طراحی طلا و جواهر مفصل توضیح داده شده است. همچنین این خودآموز دارای پشتیبانی و رفع اشکال آنلاین است. سالار پورایمانی مدرس این بسته آموزشی بیش از 7 سال است در این رشته فعالیت می کند. همچنین شما بعد آموزش می توانید، از سازمان فنی و حرفه ای مدرک معتبر دریافت نمایید.

طراحی طلا و جواهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۷ ، ۲۲:۴۸
postea postea

واردات و پخش مستقیم کولرهای گازی 

بخش تهویه مطبوع سایت یک دو سه سازه از بخش های پرطرفدار این سایت می باشد که خود شامل بخش های هودهای آشپزخانه، کولرهای گازی، هواساز و دریچه های تنظیم هوا می گردد. اسپلیت یونیت های ارائه شده در بخش کولر گازی سایت یک دو سه سازه از میان برترین برندها انتخاب و با قیمت باورنکردنی ارائه می شوند. واردات و فروش مستقیم کولر گازی بدون واسطه.

کولر گازی اجنرال (O’General) با رده انرژی ++A از کیت اینورتر (Inverter) و گاز مبرد R410A بهره می برد. اسپلیت اینورتر اجنرال با باریک نمودن قطر لوله های مسی سبب کاهش حجم مبدل تا میزان 30% گردیده که این امر باعث ایجاد دمای یکنواخت و در نتیجه عملکرد بهتر مبدل می گردد. این مدل از اسپلیت اینورتر اجنرال با برخورداری از عملکرد قوی (Powerful operation) سبب ایجاد سرمایش و گرمایش بسیار سریع در محیط می گردد.

اُجنرال (O’General) مدل ASGS12LFCA مجهز به حالت خواب عمیق، سیستم شروع خودکار (Auto restart)، عملکرد چند جهته، سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی (energy saving) و تایمر 24 ساعته می باشد. این اسپلیت قدرتمند از فیلتر های ضد گرد و غبار، آنتی باکتریال و یونی بهره می برد. از دیگر ویژگی های اسپلیت اینورتر اجنرال عملکرد بی صدا، نصب و نگهداری بسیار آسان می باشد.

 

واردات و پخش مستقیم کولرهای گازی 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۵۱
postea postea
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۵۰
postea postea

اقتصاد > جهان - برخورد دلار و یورو هر چند یک بازار متعادل را ایجاد کرده، ولی شرایط برای افزایش ین و طلا فراهم شده است.

ادامه رویارویی دلار و یورو


اقتصاد > جهان - برخورد دلار و یورو هر چند یک بازار متعادل را ایجاد کرده، ولی شرایط برای افزایش ین و طلا فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی ایمانی راد، اقتصاددان و تحلیلگراقتصاد بین‌الملل در تازه‌ترین یادداشت تلگرامی خود نوشت: «سه ماه از سال ۲۰۱۸ می‌گذرد، ولی نه دلار حریف یورو شده است و نه یورو حریف دلار. به نظر می‌رسد که بانک‌های مرکزی هر دو ارز در نقطه‌ای که نرخ برابری قرار گرفته است، راضی هستند.

در بازارهای جهانی بیشترین مبادله در بازار جهانی ارزها با این جفت ارز انجام می‌شود. در نتیجه همه نگران شکست یکی از این دو ارز و رونق دیگری هستند. بازار کالاها نیز منتظر اتفاقات آتی این جفت ارز است . برای بازار سهام نیز مهم است که آینده این دو ارز چگونه خواهد شد. طبیعی است که در بازار بدهی هم هر روز در این مورد التهاب وجود دارد.

 نهادی که می‌تواند بیشترین اثر را روی این دو جفت ارز بگذارد، فدرال رزرو در آمریکا و بانک مرکزی منطقه یورو است. رفتار و گفته‌های مسئولین این دو نهاد قدرتمند نشان می‌دهد که هیچ یک به دنبال تقویت و یا تضعیف ارز خود نیست .

در نشست مطبوعاتی اخیر رییس بانک مرکزی اروپا، ماریو دراگی به شفافیت و در عین حال غیرقابل پیش‌بینی، پشت یورو را خالی کرد تا انتظارات بازار را در افزایش یورو سرکوب کند. وی در این زمینه موفق شد و یورو نه تنها افزایش نیافت بلکه بیش از 100 پیپ کاهش هم یافت.

در نشست مطبوعاتی فدرال رزرو هم تلاشی برای گران‌تر کردن دلار به عمل نیامد. جالب است که هر چه آمارهای اقتصادی از این طرف یا آن طرف بهبود نشان می‌دهد و نرخ ارز مربوطه را بالا می‌برد، بانک مرکزی یا فدرال رزرو تلاش می‌کند که میزان بالا رفته با گفته‌هایی که بازار در آن حساس است ، جلوی این افزایش را بگیرد و مانع تبدیل شدن این افزایش به یک جهت گیری قدرتمند تمایلات بازار market sentiment شود.

با این وضعیت پیش‌بینی می‌شود که این دو ارز کماکان همپای هم تغییر کنند و در نتیجه می‌توان پیش‌بینی کرد که در ماه‌های آینده نیز همانند سه ماهه اول سال، نرخ برابری یورو به دلار در کانال قدرتمند 20.1- 25.1 باقی بماند. برخورد ارزهای این دو منطقه هر چند که یک بازار متعادل ایجاد کرده است، ولی شرایط را برای افزایش ین و طلا فراهم کرده است.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۰۴
postea postea