اعلام قیمت لحظه ای نرخ ارز

اطلاع رسانی در زمینه اعلام نرخ روزانه و لحظه ای ارز، طلا و سکه در بازار ایران

اعلام قیمت لحظه ای نرخ ارز

اطلاع رسانی در زمینه اعلام نرخ روزانه و لحظه ای ارز، طلا و سکه در بازار ایران

۵ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

خدمات سرویس و تعمیر پکیج در تهران

 

اگر بدنبال خدمات سرویس و تعمیر پکیج در تهران می باشید. و یا خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی نیاز دارید. در این مطلب به این موضوعات پرداخته ایم.

معمولا دغدغه افراد در خدمات سرویس و تعمیر پکیج در تهران این موارد هست: قیمت سرویس پکیج بوتان و یا سایر برندها. میزان تعرفه تعمیرات پکیج تهران. میزان نرخ اتحادیه تعمیر پکیج تهران بزرگ. تعرفه تعمیرات پکیج 98 و دیگر موارد. و یا نحوه و روش سرویس پکیج ایران رادیاتور و دیگر برندها و یا هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور در تهران و...

خدمات تخصصی پکیج های اخگر

خدمات سرویس و تعمیرات پکیج تهران

 خیلی از افراد به دنبال خدمات تعمیر پکیج تضمینی هستند. تا خیالشان از کیفیت کار راحت باشد.

چگونه میتوانیم یک تعمیرکار پکیج خوب در تهران پیدا کنیم؟

 برای پیدا کردن تعمیر کار پکیج لازم است انتظار داشته باشید.

 خدمات تعمیرات پکیج را از از مراکز معتبر و مجاز دریافت کنید. یا اینکه به نمایندگی تعمیر پکیج مربوطه مراجعه نمایید.

 به سوابق و تجارب شرکت و یا فرد تعمیرکار توجه داشته باشید.

 توجه داشته باشید که مشکلات پکیج ممکن است منشاء و علل مختلفی داشته باشد.

ابتدا باید با استفاده از دفترچه راهنمای پکیج و یا pdf آموزش تعمیرات پکیج و کدهای خطای پکیج نوع مشکل و خرابی پکیج را شناسایی کنید. و سپس با یک تعمیرکار پکیج تماس بگیرید. و بعد از آن خدمات تعمیر پکیج مورد نیاز خود را درخواست نمایید.

 سیستم پکیج دیواری بسیار پیچیده است. که ممکن است در قسمتهای مختلف آن خرابی بروز پیدا کند. به همین جهت هنگام چک کردن پکیج به قسمت های مختلف پکیج دقت کنید. و یک به یک آنها را چک نمایید.

 از جمله سیستم برقی پکیج و قسمت هایی که با برق درگیر هست. سیستم گازی پکیج و قسمت هایی که با گاز و سوخت مرتبط می باشد. سیستم گردش آب پکیج که با آب در گیر هست.

که این‌ها باید یک به یک بررسی و چه گردد. تا مشکلات پکیج به صورت دقیق شناسایی گردد.

 اهمیت عیب یابی پکیج

 همانطور که اشاره کردیم انجام عیب یابی پکیج نیاز به دقت بالایی دارد. و حتماً باید توسط یک تعمیرکار ماهر و مجرب انجام گیرد. تا بتوان کلیه مشکلات و خرابی های پکیج را شناسایی کرد.

البته خود شما نیز می‌توانید با کمی حوصله مشکلات پکیج را شناسایی کنید. شناسایی کردن مشکلات پکیج نیاز به تخصص بیشتری دارد.

 حتی برخی از خرابی‌های پکیج ممکن است هیچ نشانه ای نداشته باشد. و سیستم عیب یاب پکیج نیز نمی‌تواند آنها را شناسایی کرده و به صورت کد خطا نمایش دهد.

 به همین خاطر لازم است از خدمات یک تعمیر کار باتجربه استفاده نمایید.

 خدمات سرویس پکیج دیواری

 اهمیت سرویس پکیج از آن جهت است که خیلی از مشکلات جزئی که شاید به چشم نیاید. با انجام سرویس کامل پکیج برطرف می گردد. مشکلات ریز و جزئی به مرور زمان باعث بروز مشکلات جدی تر می گردد و رفته رفته باعث آسیب دیدن یک قطعه مهم از پکیج می‌گردد.

 به عنوان مثال اگر سرویس پمپ پکیج انجام نگردد. وجود یک سنگریزه خیلی کوچک و یا رسوبات آب بر روی پمپ آب، موجب می‌شود تا به مرور پمپ آب فرسوده گردد. که نهایتاً پمپ خراب میشود. حتی ممکن است پمپ آب بسوزد.

 در این صورت شما در هزینه سرویس پکیج صرفه جویی کرده بودید. ولی حالا باید حداقل بیش از یک میلیون بابت تعویض پمپ آب پکیج پرداخت کنید. و البته حق الزحمه تعمیرگاه پکیج هم یک طرف دیگر می باشد.

 اهمیت کدهای خطای پکیج

 همانطور که اشاره کردیم کد خطا نشان دهنده وجود یک مشکل در یک بخش از پکیج می باشد. هرگز کدهای خطا را نادیده نگیرید. حتی اگر خودتان نیز حوصله ندارید. حتماً با یک تعمیر کار پکیج تماس بگیرید. تا نگاهی به پیج شما بیاندازد.

 چون اگر به این مورد اهمیت ندهید بعد ها منجر به خرابی پکیج می گردد. که هم وقت زیادی از شما می گیرد تا بتوانید پکیج را تعمیر کنید. و همچنین باید هزینه زیادی جهت تعمیر پکیج پرداخت نمایید.

از جمله خرابی های پکیج های دیواری عبارتند از:

  • آب مصرفی پکیج سرد می شود.
  • رادیاتورهای شوفاژ گرمای لازم را ندارند.
  • پکیج کلا روشن نمی شود. و یا به صورت انفجاری روشن می گردد.
  • رادیات گرمای کافی و لازم ندارد. و نیمه گرم است.
  • فشار بار آب پکیج کم می‌شود.
  • و غیره.

 بهتر است همیشه از خدمات تخصصی تعمیر پکیج و یک تعمیرکار پکیج دیواری مجرب برای رفع این مشکلات استفاده نمایید.


https://tasisat.ir/34-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۰۷
postea postea

راهنمای خرید چای ساز بوش از نمایندگی بوش

ما در اینجا با بررسی شباهت ها و تفاوت های مدل های چای ساز بوش سعی داریم تا به شما در انتخاب یکی از مدل های مناسب از بهترین مارک چای ساز کمک کنیم. در ابتدا اشاره می کنیم به کلیتی از مدل های چای ساز. حتماً می دانید که چای سازها در دنیا به دو صورت کلی تولید می شود:

 

  • چای ساز هایی که کتری و قوری آن بر روی هم قرار دارند که به ‌اصطلاح آن ها را دم آور می گویند.
  • چای سازهایی که کتری و قوری آن جدا از هم قرار بر روی یک صفحه قرار می گیرد که به‌اصطلاح آن را چای ساز استندی می گویند.

 

مزیت و معایب مدل های ذکرشده دم آور و یا استندی

چای ساز دم آور:

همان طور که گفتیم این مدل از چای ساز ها دارای طراحی ای می باشند که قوری بر روی کتری قرار می گیرد و چای با بخارات آب جوش دم خواهد کشید. این نحوه از دم کردن چای از اصولی ترین روش هایی است که همواره مورد استفاده قرار می گیرد چراکه عطر و طمع چای را باکیفیتی بی نظیر تأمین خواهد کرد همانطور که همیشه نوشیدن چای در میان ما ایرانیان با استفاده از سماور یا کتری، قوری های روی اجاق بوده است. پس می توانیم این مدل از چای ساز را به همین دلیل در دسته پرطرفدارترین و بهترین های چای ساز قرار دهیم.

 

چای ساز استندی:

این مدل از چای ساز استندی که به صورت افقی قوری و چای ساز کنار هم قرار می گیرد نیز از طراحی های مدلی از چای ساز است که برخی از افراد بنا به سلیقه خود این مدل را انتخاب می نمایند اما مواردی در این چای ساز استندی وجود دارد که توجه به آن حائز اهمیت است چراکه شما می توانید این ویژگی ها را تا حدی از معایب آن نیز بدانید. چای در قوری این مدل از چای ساز ها دیگر با بخار آب دم نمی کشد و المنتی که قوری بر روی آن قرار دارد این کار را انجام خواهد داد که بدون اغراق می توان گفت که نمی تواند کیفیتی کاملاً یکسان با دم کشیدن چای با بخار آب را داشته باشد و کاملاً مشهود می توانید شاهد تفاوت کیفیتی آن با دم کشیدن چای با بخارآب باشید. در مدل های تایمری، پس از دم کشیدن چای، المنت زیر قوری به منظور نجوشیدن چای خاموش می گردد اما سرد شدن چای در قوری مورد دیگری است که به همراه خواهد داشت اما در مدل های دم آور بخار آب در حالت گرم کننده می تواند تعدیل نجوشیدن چای و همچنین گرم نگه داشتن آن را به راحتی کنترل کند. این موارد و جای گیری متفاوت این مدل با مدل چای ساز روی هم دم آور می تواند گزینه هایی باشد که توجه به آن خالی از لطف نیست.

در قسمت بالا درباره چای سازهای موجود صحبت کردیم و به واضح می توان گفت که چای سازهای روی هم ارجحیت بیشتری به نسبت مدل های استندی دارد؛ کیفیت مناسب چای یا دم نوش خوشمزه با مدل های چای ساز روی هم به مراتب بالاتر از مدل های استندی می باشد. برند لوازم خانگی بوش که از بهترین مارک تولیدکننده چای ساز نیز می باشد، چای سازهای خود را در مدل های روی هم و یا دم آور تولید کرده است و به دلیل معایب موجود در مدل های استندی از تولید آن ها دوری کرده. در ادامه با بررسی مدل های چای ساز بوش همراه ما باشید.

مشخصات مشابه چای ساز های بوش

در مدل های گوناگون چای ساز بوش خصوصیاتی مشابه در طراحی و کارایی وجود دارد که شاید از دید بسیاری دور باشد و یا آن را تا حدی یک ویژگی جزئی بنامیم اما تمامی این نکات در کنار هم تضمین کننده کیفیت چای دم شده شما و سهولت استفاده از این دستگاه پرکاربرد می باشد.

توان مصرفی:

در ابتدا به توان مصرفی چای ساز بوش اشاره می کنیم چراکه باوجود اندک تفاوت وات بین آن ها می توانیم به جرئت بگوییم که این میزان اختلاف توانی، هیچ تفاوتی در نوع کیفیت عملکرد و قدرت دستگاه چای ساز ندارد. چای ساز بوش دارای قدرت 1785 و 1800 وات است که این تفاوت تنها تا میزان فوق العاده اندک در زمان جوش آوردن آب تأثیر در چای ساز تأثیر داد و این تفاوت تا جایی اندک می باشد که باید بگوییم بهتر است توان مصرفی چای سازهای بوش را در دسته شباهت های این دستگاه ها قرار دهیم. لازم به ذکر است که برند بوش، چای ساز های خود را با وات کاملاً استاندارد تولید کرده است پس لازم نیست این مورد چیزی در انتخاب ذهنی شما باشد.

خاموشی خودکار (AutoOff) و سیستم محافظ در برابر بدون آب کار کردن:

مشکلی که همیشه در هر منزلی بوده، استرس امنیت یک خانه در هنگام ترک آن بوده است. خامش کردن گاز در کتری قوری های قدیمی یا مدل های چای ساز که خاموش نمی شوند… چای ساز بوش در تمامی مدل های خود این مشکل و نگرانی را حل کرده تا علاوه بر جلوگیری از لطمه احتمالی به خود دستگاه، امنیت کلی شما را در منزل حفظ کند. دیگر لازم نیست با خرید چای ساز بوش برای منزل خود، نگران این مورد باشید چراکه چای ساز های این برند در هنگام اتمام آب دستگاه به صورت خودکار خامش خواهد شد.

عملکرد گرم نگه ‌دارنده خودکار:

چای سازهای بوش پس از به جوش آمدن آب درون کتری به صورت خودکار بر روی حالت گرم نگه‌دارنده قرار می گیرد در این حالت آب درون کتری گرم خواهد ماند و به صورت کاملاً ملایم بخارات آب، محتوی قوری را گرم نگه خواهد داشت تا جایی که اصطلاحاً چای به جوش نیاید و باعث تغییر رنگ و طعم آن شود و در واقع می توانید در این مدل از چای سازهای بوش مدت زمانی طولانی تری را برای نوشیدن چایی باکیفیت در اختیار داشته باشید.

پایه 360 درجه:

در مدل های گوناگون با داشتن پایه ای 360 درجه این امکان را به شما می دهد تا کتری آن را به هر جهتی که راه دستتان هست بر روی پایه اش قرار دهید. این امکان سهولت کار را برای افرادی که چپ دست یا راست دست هستند آسان خواهد کرد و دیگر سمت قرار دادن یا دست راست یا چپ بودن اهمیتی نخواهد داشت.

فیلتر رسوب گیر و صافی استیل قوری:

کاملاً بدیهی است که حتی اگر شما از آب تسویه شده استفاده کنید تا میزانی رسوبات شناور درون آب به جوش آمده وجود داشته باشد، فیلتر رسوب گیر در چای ساز بوش امکان داشتن آب جوشی هر چه باکیفیت و شفاف تر را برای شما مهیا خواهد کرد و شما به راحتی می توانید هر چندی یکبار این فیلتر را به راحتی بشویید. قوری ها در چای ساز بوش نیز دارای صافی برای فیلتر کردن تفاله چای می باشد.

محفظه جمع آوری سیم، نوع المنت مدل های چای ساز بوش نیز از دیگر شباهت های موجود در این دستگاه پرکاربرد است. در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم از طریق این لینک مطلب « معرفی انواع چای ساز و نکات مهم برای خرید چای ساز بوش» را دنبال کنید مطمئن باشید با داشتن اطلاعات بیشتر می توانید انتخاب بهتر و مطمئن تری داشته باشید.

تفاوت های مدل های چای ساز بوش

چای ساز بوش در مدل های گوناگون خود دارای برخی تفاوت ها است که شما می توانید بر اساس آن ها مدل مورد نظرتان را انتخاب نمایید. پیش از هر چیز به راحتی بگوییم که تفاوت های ذکرشده در ادامه آن‌قدر تفاوت جدی ای نیستند که بخواهد در انتخاب مدل شما را دچار مشکل کند و تنها چیزی که در اولویت تفاوت می باشد نوع طراحی و شکل ظاهری آن ها و رنگ چای ساز بوش است اما ما در ادامه تمامی تفاوت های مدل های چای ساز را در این برند همراه با شما بررسی خواهیم کرد.

جنس کتری:

در مجموع چای ساز های این برند دارای دو جنس از کتری می باشند: پلاستیک شفاف و استیل.

لازم به ذکر است که پلاستیک شفاف در مدل های چای ساز بوش کاملاً با مواد محافظ سلامت تولیدشده است و به هیچ عنوان آب جوش دائمی در چای ساز با این جنس از پلاستیک تداخلی در تهدید سلامت یا طول عمر این دستگاه نخواهد داشت. پس به شما پیشنهاد می کنیم با خیالی راحت بین مدل های کتری از جنس پلاستیک و استیل تصمیم بگیرید و مدلی را که مناسب برای طراحی آشپزخانه تان هست را انتخاب کنید.

جنس قوری:

قوری های چای ساز بوش از جنس استیل و یا شیشه (پیرکس) درست شده اند. جنس قوری استیل در مدلی که با کتری استیل آن ست شده است ظاهری لوکس دارد و شما می توانید باز هم بر اساس سلیقه و ست خود در میان این دو مدل انتخاب نمایید.

نشانگر میزان آب:

در مدل هایی از چای ساز بوش که از جنس پلاستیک شفاف هستند شما می توانید به راحتی میزان آب را درون کتری ببینید اما مسلماً در مدل های کتری استیل این قابلیت وجود ندارد و شیاری نیز برای آن ها ایجاد نشده اند چراکه لازم است به این مورد توجه فرمایید که خاموشی خودکار و قابلیت های ایمنی موجود، دست طراحان را در ایجاد ظاهری آراسته تر و ساده تر باز گذاشته است و به منظور رقم زدن ظاهری یک پارچه تر برخی از مدل های چای ساز بوش این قابلیت را به همراه ندارد.

ظرفیت قوری و کتری:

در کل می توان گفت که چای ساز در این مارک، ظرفیت قوری آن ها 0.7 یا 0.8 لیتر و ظرفیت کتری آن ها 2 یا 1.7 لیتر است و همانطور که مشخص است در ظرفیت موجود، تفاوت بسیار اندکی وجود دارد.

 

بررسی مدل های چای ساز بوش

هر آنچه درباره تفاوت کلی موجود در مدل های چای ساز بوش لازم بود را برای شما مطرح نمودیم و در ادامه با بررسی یک به یک مدل ها با شما خواهیم بود، توجه فرمایید که با کلیک بر روی مدل هر چای ساز می توانید مشخصات، تصاویر و حتی فیلم آن ها را در فروشگاه اینترنتی 20 بخر مشاهده فرمایید و یا با قرار دادن همه مدل ها در جدول مقایسه، خریدی هر چه راحت تر را برای خود رقم بزنید.

 

چای ساز بوش مدل TTA5883

چای ساز بوش مدل TTA5883 در این مدل از تولیدات خود با ست کردن جنس استیل قوری و کتری، دیزاینی فوق العاده جذاب را برای بسیاری از سلیقه ها رقم زده است و از آنجایی که جنس استیل دارای قابلیت ست کردن با تمامی دیزاین های متفاوت فضاها می باشد این مدل یکی از پرطرفدارترین ها در چای سازهای موجود می باشد.همانطور که گفتیم جنس کتری و قوری این مدل از چای ساز بوش، استیل می باشد که ظرفیت کتری در این مدل 1.7 لیتر و قوری آن معادل 0.8 لیتر است.

چای ساز بوش مدل TTA5603

این مدل از چای ساز بوش دقیقاً مدلی مشابه از چای ساز TTA5603 می باشد که با یک تفاوت در جنس قوری آن تولیدشده است. دستگاه چای ساز بوش TTA5603 دارای قوری شیشه ای است که شما می توانید بر اساس نوع سلیقه خود یکی از مدل های مشابه با کتری استیل را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که مواردی که در قسمت تشابه چای سازهای بوش گفتیم نیز در این مدل ها نیز صدق می کند پس اگر می خواهید چای سازی با این استایل طراحی و کتری استیل را انتخاب کنید تنها کافی است به تفاوت قوری استیل و شیشه ای آن ها توجه فرمایید.

 

چای ساز بوش مدل TTA2201

چای ساز بوش روی هم این مدل دارای کتری شفافی از جنس پلاستیک است و همانطور که اشاره نمودیم این نوع از پلاستیک با در نظر گرفتن ارتباط کامل و دائمی آن با آب جوش تولید شده است و از بابت سلامتی و طول عمر دستگاه نیازی به هیچ نگرانی ای نخواهد بود. توجه داشته باشید که این مدل سال های است که در صدر پرفروش ترین های دنیا می باشد. چای ساز بوش مدل TTA2201  به رنگ سفید و دارای قوری از جنس پیرکس یا همان شیشه ای است. ظرفیت کتری این مدل 2 لیتر و قوری ای معادل 0.7 لیتر ظرفیت دارد و شما می توانید آن را به راحتی با ست آشپزخانه سفید، استیل و بسیاری از رنگ های دیگر ست نمایید.

چای ساز بوش مدل TTA2010

چای ساز مدل TTA2010 بوش نیز همانند مدل روی هم TTA2010 می باشد اما اگر در دسته افرادی هستید که ست آشپزخانه ای با رنگ شاد و روشن دارید، رنگ قرمز بسیار زیبای این مدل می تواند زیبا بخشی هر چه بیشتر برای فضای شما داشته باشد. لازم به ذکر است که لوازم برقی کوچک قرمز رنگ در بند بوش نیز می تواند مکمل رنگ زیبای این مدل باشد اگرچه تضاد رنگی زیبای آن در کنار سفید، استیل و حتی مشکی باب سلیقه بسیاری ا خریداران است.

منبع: تکناز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ بهمن ۹۸ ، ۱۲:۰۲
postea postea

5 قدم‌ موثر‌ برای تولید‌ محتوا در‌ اینستاگرام‌ در‌ سال‌ 2020

 

گروه کسب و کارشاید نیازی نباشد بگوییم این روزها توسعه شبکه‌های مجازی و کسب و کارهای اینترنتی به حدی رسیده است که دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات، به جایگزینی قدرتمند برای عصر صنعت تبدیل شده است تا جایی که تولید محتوا در اینستاگرام این روزها مورد توجه بسیاری از صاحبان برندهای تجاری قرار گرفته است.
در عصر حاضر به دلیل شرایط و ویژگی‌هایی که شبکه‌های مجازی به خصوص اینستاگرام برای کسب و کارها ایجاد کرده اند، عموما شرکت‌های تجاری قدیمی نیز راهی به سوی این فضا برای خود ترسیم کرده اند و قدمی در مسیر به روز رسانی کسب و کار خود برداشته اند و به سمت تولید محتوا در اینستاگرام رفته اند.
کافی است سری به اینستاگرام بزنید و پیج‌های کاری را جست و جو کنید؛ آن وقت است که می‌بینید در هر حوزه ای از فضای اقتصادی کشور، کسب و کاری اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده است و پیجی برای برند سازی و جذب مشتری، فعالیت می‌کند.

با دنیای تولید محتوا آشنا شوید
شاید برایتان عجیب باشد که بگوییم این روزها نانوایی‌ها هم برای خود پیج دارند و در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. با توجه به موارد گفته شده این سوال همواره مطرح است که فعالیت در اینستاگرام چگونه است و چطور می‌توان به موفقیت در این دنیای بی حد و حصر دست یافت؟
باید بگوییم این روزها تولید محتوا در موفقیت کسب و کارها حرف اول را می‌زند. این که شما بدانید مخاطبتان کیست، چه نیازهایی دارد و با چه شرایطی به پیج اینستاگرام شما سر می‌زند، نقطه ای است که می‌تواند زمینه رشد کسب و کارتان را فراهم سازد. در واقع شما با پاسخ به این سوالات می‌توانید محتوایی ارزشمند، مخاطب پسند و جذاب تولید کنید و سبب شوید کاربران به سمتتان جذب شوند.
جذب مخاطب با این روش به معنی ایجاد اعتماد و همچنین برند سازی است که سبب می‌شود کاربران بیش از آن که تنها یک نظاره گر صرف باشند، به مشتری وفادار شما تبدیل شوند و نیازهای خود را از طریق پیج کاری شما بر طرف نمایند.

تولید محتوا در اینستاگرام
حتما برایتان جالب است که بدانید پیج‌های اینستاگرامی این روزها به درآمدهایی چند ده میلیونی در ماه دست میابند و مشتریان بسیاری برای خود جذب می‌کنند. آنها با شناخت مخاطب، اهمیت به نیاز وی و همچنین تولید محتوای ارزشمند، سعی در جلب اطمینان کاربران داشته و ارتباطی ارزشمند با آنها برقرار می‌سازند.
در ادامه موارد فوق باید بگوییم تولید محتوا در اینستاگرام، بایدها و نبایدهای بسیاری دارد که اگر به آنها توجه نکنید، قطعا با مشکل رو به رو می‌شوید و نمی توانید کاربران خود را جذب نمایید. نمونه‌هایی از این موارد عبارتند از:

•    هشتگ گذاری
شما می‌توانید با استفاده از هشتگ، 13 درصد بیشتر از حالت عادی، مخاطبان را به سمت پست‌های خود جذب کنید و خود را به آنها معرفی نمایید. در واقع هشتگ گذاری راهی است که کمک می‌کند شما مخاطبان هدفتان را پیدا کنید و آنها را برای فالو کردن پیج و همچنین خرید از خود ترغیب نمایید.
توجه داشته باشید زدن هشتگ‌های غیر مرتبط و بیش از اندازه خیلی هم جذاب نیست و می‌تواند شما را از مسیر فعالیت خود دور کند. برای این کار بهتر است بین 5 الی 10 هشتگ مرتبط بابت هر پست استفاده نمایید.

•    کپشن نویسی
برای آن که بتوانید کپشنی تاثیرگذار بنویسید، باید اطلاعاتی منحصر به فرد ارائه کنید. در واقع شما میبایست یک راهنمایی، یک اطلاعات خاص، یک مزیت کسب و کار خود و مواردی از این دست را با شرایطی استثنایی ارائه کنید. در واقع منظورمان این است که اگر شما نتوانید اطلاعاتی خاص به مخاطب ارائه کنید و حرفی تازه بزنید، هیچ جذابیتی برای آنها نخواهید داشت.
به بیانی دیگر شما باید توجه کنید تولید محتوا در اینستاگرام با تولید محتوا در فضاهای دیگر متفاوت است. در واقع منظور این است که شما باید به نحوی با کاربر خود ارتباط برقرار کنید که با شما احساس راحتی کنند. به بیانی دیگر لحن خود را به شکلی تنظیم کنید که هم صمیمانه باشد و هم جذاب.

•    زمان درست پست گذاری
هدف شما برای تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ احتمالا پاسختان آن است که شما می‌خواهید مخاطب به دست بیاورید. حال تصور کنید محتوای خود را زمانی ارائه دهید که مخاطبان شما آنلاین نباشند و پیامتان را نبینند، آن وقت تولید محتوای شما چه ارزشی دارد؟
باید بگوییم نکته ای که میبایست به آن توجه داشته باشید، آن است که محتوای خود را در زمانی درست منتشر نمایید. زمان درست یعنی زمانی که کاربران شما بیشترین حضورشان را در اینستاگرام دارند. به طور نمونه ساعاتی چون 9 و 10 شب ساعاتی است که عموما کاربران فعال هستند و پست کردن محتوا در این ساعت احتمال دیده شدن شما را بالا می‌برد.

•    استوری‌های جذاب
یکی از کارهایی که می‌توانید برای جذب بیشتر مخاطب انجام دهید آن است که از استوری‌های جذاب و خاص کمک بگیرید. استوری‌های ویژه می‌تواند سبب شود تا شما بتوانید سلایق مخاطبان خود را بیشتر بشناسید و بهتر برایشان محتوا تولید کنید.

•    طراحی پست
طراحی پست یک اقدام مهم در تولید محتوای اینستاگرام است. پست در اینستاگرام آنچنان ارزشمند است که گاه صاحبان کسب و کارها، ساعت‌ها برای این کار زمان می‌گذارند و برای بهبود کیفیت آن تلاش می‌کنند.
استفاده از تصاویر منحصر به فرد و جذاب با سایزهای استاندارد، ویرایش خاص تصاویر و استفاده از موضوعاتی ویژه، اتفاقات خاصی را برای شما رقم می‌زند و سبب می‌شود راحتتر بتوانید کاربران را به سمت خود جذب نمایید.

همراه با الوکانتنت
اگر علاقه مند به تولید محتوا در اینستاگرام هستید، ما می‌توانیم در شرکت الو کانتنت شما را یاری کنیم و با استفاده از استراتژی‌های منحصر به فرد و بهره گیری از متدهای جدید سال 2020، همراهتان باشیم.
باید بگوییم تولید محتوا در اینستاگرام، به شکل یک متد استثنایی پیش می‌روند تا جایی که می‌توان در خصوص نتیجه بخش بودن این متد، به شما تضمین دهیم. در واقع تیم الوکانتنت با استفاده از کارشناسان مجرب، بر آن است تا با استفاده از یک تقویم محتوایی غنی و پیروی از الگوریتم‌های اینستاگرام، محتوایی درخور و ارزشمند تولید نماید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۰۱
postea postea

معرفی سایت بسپار

سایت بسپار در سال 1392 در زمینه صنعت ساختمان و با هدف تسهیل تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین ایجاد روابط بین پیمانکاران و شرکتهای ساختمانی با مشتریان و مالکان املاک،در فضای مجازی، راه اندازی شد

این سایت در موضوعات تخصصی از جمله معماری  و دکوراسیون، مواد و مصالح ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، خدمات ساختمانی، ابزار و تجهیزات ساختمانی و ... معرف شرکتها و پیمانکاران می باشد

خدمات و سرویس های ویژه سایت بسپار

  • درج آگهی رایگان و ویژه
  • تبلیغات بنری
  • درج رپورتاژ آگهی و گزارش های خبری از شرکت و یا محصول شما ، در صفحه تازه های صنعت ساختمان
  • تبلیغ محصولاات و خدمات شما در شبکه های اجتماعی بسپار

چرا سایت بسپار؟

  • تخصصی بودن موضوع در صنعت ساختمان، می تواند در دسترسی سریع کاربران به کسب و کار شما را آسانتر  کند
  • پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن در صورت نیاز
  • نعرفه های بسیار مناسب با توجه به تعرفه رقبا و همکاران
  • مشاوره رایگان به شما بصورت آنلاین در واتس اپ و اینستاگرام  برای درج مناسب آگهی
  • تخفیف های ویژه دوره ای

مزایای تبلیغات آنلاین

امروزه، اغلب مردم زمان بسیار زیادی را در محیط کار , منزل و یا در حین تفریح در برابر صفحات مانیتور کامپیوتر یا دستگاههای هوشمند مبایل و تبلت در حال استفاده از اینترنت می گذرانند. همچنان که شبکه های اجتماعی جایگزین دیدار های و ملاقات های رو در رو با دوستان می شود، و جستجو برای اطلاعات بصورت آنلاین بجای جستجو در کتاب ها تبدیل به چیزی عادی و روزمره شده است .

استفاده کنندگان از تبلیغات هم توانایی بالقوه بسیار زیادی برای بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات مختلف در فضای آنلاین و اینترنت می بینند.

زمانی که از واژه تبلیغات اینترنتی استفاده می کنیم، این موضوع شامل موارد زیادی از جمله ایمیل مارکتینگ ، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایتها ، تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات نوتیفکیشن می شود.

 

 

 

مزایای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

1-      دسترسی گسترده

زمانی که صحبت از دسترسی گسترده می شود، هیچ رسانه ای توان مقاومت در برابر اینترنت را ندارد. از طریق انجام فعالیت بازاریابی آنلاین محصولات، یک تولید کننده در بخشی از جهان قادر به پیدا کردن مشتری برای محصولات خود در گوشه ای دیگر از جهان می باشد. این شیوه تمام مرزها و محدودیت دیگر رسانه ها از بین برده است. این که هر کسی، چه کسب و کارهای کوچک و چه بزرگ قادر به افزایش میزان فروش خود با استفاده از آن می باشد، بدون شک یکی از بزرگترین و بدیهی ترین مزایای آن به حساب می آید.

2-      هدفمندی

در فضای اینترنت، شما با وبسایت های و یا کانال های تلگرامی مواجه می شوید که در حال خدمت رسانی به گروهی خاص از مشتریان و بازدید کنندگان می باشد که خود دارای علایق خاصی بوده و یا به گروه سنی خاصی تعلق دارند. از جمله اینها می توان به سایتها و یا کانال های ورزشی، پزشکی، فن آوری، جوامع مجازی، مذهبی مسافرتی و . . . اشاره کرد. بنابراین بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت را می دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنند که واقعاً خواهان خرید و استفاده از محصولات آنها می باشند.

3-     نظارت آنلاین و لحظه به لحظه 

در تبلیغات اینترنی شما این امکان را دارید که بصورت لحظه ایی از تعداد بازدید کنندگان و آمار مربوط به مقدار ارسال شده در تبلیغات پاپ و نوتیفکیشن خود با خبر شوید و در آخر یک گزارش از مقدار ارسال شده و میزان بازدید تبلیغات خود داشته باشید , اگر مایل به استفاده از تبلیغات به صورت پاپ آپ و یا نوتیفکیشن هستید می توانید از قسمت فروشگاه وب سایت تبلیغات نوین دیدن فرمائید .

4-      نهایی شدن خرید در زمانی کوتاه

یکی از مهمترین ویژگی های آنست که زمان نهایی شدن خرید بسیار اندک و کم می باشد. چرا که اغلب تبلیغات درج شده دارای لینک به یک وب سایت و یا کانال تلگرامی و حتی پیج اینستاگرام بوده که مشتری می تواند با وارد شدن به آن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکند که خود می تواند موجب افزایش قابل توجه فروش و سود یک شرکت شود.

5-     آموزنده بودن

از نقطه نظر یک مصرف کننده، یکی از نکات مثبت این شیوه از تبلیغات این است که مصرف کننده می تواند به راحتی از جزئیات، ویژگی ها، عمر کالا، روش استفاده از آن و . . . به اطلاعاتی مفیدی در اندک زمانی دست پیدا کند.

6-      مقرون به صرفه بودن

با استفاده از دیگر رسانه ها، از قبیل تلویزیون , رادیو , روزنامه ویا مطالب چاپی، شما نمی توانید با اطمینان اعلام کنید که مشتری که در حال دیدن , گوش کردن و یا خواندن تبلیغ مورد نظر شماست ، در چه رده سنی قرار دارد و آپا اصلاٌ به دیدن و دنبال کردن محصول و یا خدمات شما علاقه ایی دارد و یا خیر . اما از طریق تبلیغات نوتیفکیشن , پاپ آپ و تبلیغات در وب سایت و یا کانال های تلگرامی می توانید تا حد زیادی تبلیغات خود را هدفمند کنید که یک مشتری و یا مخاطب بر اساس خواسته خود وارد یک وب سایت و یا کانال شما شده و آن تبلیغ را می بیند و به عبارتی بر روی آن کلیک می کند. بنابراین، با مقایسه از این نقطه نظر، هزینه ها بسیار کمتر از دیگر رسانه های می باشد.

7-      کاربری آسان

تمامی انواع مختلف از کسب و کارها، حتی آنهایی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند ، تبلیغات در فضای اینترنت را آسان یافته و قادر به استفاده از آن می باشند. در دیگر رسانه ها صاحبان کسب و کار مجبور به استفاده از خدمات دیگر موسسات برای تهیه تبلیغات مناسب برای آنها و خرید یا اجاره فضای تبلیغاتی در این رسانه ها می باشند که این خود در اکثر اوقات پروسه ایی طولانی و زمان بر است , ولی در مقابل استفاده از اینترنت و تبلیغات در آن نقطه پایانی برای این دردسرها است.  وحتی یک کسب و کاری که تنها یک روز از عمر آن می گذرد از طریق ایجاد یک وب سایت و یا یک کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی برای خودش می تواند محصولات و خدمات خود در معرض دید و فروش بگذارد .

8-      سرعت دسترسی

برعکس شیوه های قدیمی تبلیغات امروزه شما می توانید به وسیله تبلیغات اینترنتی نوتیفکیشن , پاپ آپ , تبلیغات گسترده در کانالهای تلگرامی در زمان بسیار کوتاهی بعنوان مثال کمتر از یک روز محصولات و خدمات خود را در معرض دید صدها هزار نفر و حتی میلیون ها نفر قرار دهید و این بدلیل فراگیر شدن استفاده کنندگان از اینترنت و شبکه های مجازی میسر گردیده .

با جرأت می توان گفت که امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روشها در بازاریابی برای هر نوع کسب و کاری می باشد که با اقبال بسیار زیادی نیز روبرو شده و طرفداران بسیاری برای خود دارد.

 

با امید آنکه بتوانیم مناسبترین خدمات را برای توسعه کسب و کار شما در صنعت ساختمان ارائه کنیم

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۱۰
postea postea

راهنمای خرید جاروبرقی بوش بهترین مارک جاروبرقی

اگر قصد خرید جاروبرقی بوش را دارید در اینجا با تکنولوژی ها و امکانات آن آشنا می شوید تا بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

 

امروزه در کمتر مکانی جای خالی جاروبرقی به چشم می خورد و در واقع به یکی از اساسی ترین نیازهای ما تبدیل شده است تا جایی که نبودن آن به امری دور از ذهن و کاری نشدنی تبدیل شده، از این رو برندهای معتبر نیز سعی دارند با به‌ روزترین تکنولوژی های روز دنیا به تولید بهترین های این محصول بپردازند تا در دنیای پر رقابت امروزی جایگاه خود را باقدرت نگه دارند؛ ازجمله تولیدکنندگان و بهترین مارک جاروبرقی که همواره در صدر پرفروش ترین ها در دنیا در حال فعالیت است می توان به برند بوش اشاره نمود. اگر قصد خرید جاروبرقی بوش را دارید مطمئناً در زمانی کوتاه با طیف گسترده ای از انواع جاروبرقی روبرو خواهید شد که دارای ویژگی، رنگ و حتی ابعادی متفاوت هستند. در این راهنمای خرید سعی داریم به شما در انتخاب و خرید هرچه راحت تر این کالا کمک کنیم.

دسته بندی کلی در انواع جاروبرقی بوش

  • جاروبرقی کیسه دار
  • جاروبرقی مخزن دار و یا بدون کیسه

همان‌طور که از نام آن ها نیز پیداست تفاوت اصلی این دو نوع جاروبرقی در مخزن نگه ‌دارنده زباله می باشد که هرکدام خود مزایا و معایب خود را دارند ما در اینجا سعی می کنیم نگاهی داشته باشیم به مزایا و معایب این دو نوع تا شما بتوانید در زمان خرید جاروبرقی بوش با اطمینان بیشتر مدل مدنظر خود را انتخاب کنید.

جاروهای کیسه‌ای

انواع این دستگاه کاربردی با کیسه که به طور مرسوم تر مورد توجه افراد است همان‌طور که به صورت بارز پیداست دارای کیسه هایی برای نگهداری گرد و خاک و زباله های جمع شده می باشد، جنس این کیسه ها که به طور معمول پارچه، پلیمر و کاغذی است می تواند به صورت یک بار مصرف مورد استفاده افراد قرار گیرد. تهیه کیسه های جاروبرقی بوش به علت استاندارد بودن کار خیلی سختی نیست و شما به راحتی می توانید پاکت آن را در بسیاری از مغازه ها یا فروشگاه های آنلاین به راحتی تهیه کنید، اما دقت داشته باشید که استفاده از کیسه های دائم می تواند آسیب های بسیار جدی در بلند مدت به جاروبرقی شما وارد کند این آسیب می تواند باعث کاهش قدرت مکش و طول عمر دستگاه شود و از طرف دیگر صدای آن بیشتر می شود به همین خاطر نیز هیچ کدام از برندهای مطرح کیسه دائم روی دستگاه قرار نمی دهند و به صورت جدی به مصرف کنندگان خود اخطار می دهند که از این نوع کیسه ها استفاده نکنند، از مزیت های این دسته از جاروبرقی های بوش می توانیم به فیلتر بهتر هوای خروجی اشاره کنیم که باعث جلوگیری از آلرژی و بیماری های تنفسی در افراد می شود اما از معایب آن می توانیم به هزینه کیسه اشاره کنیم که البته قیمت این کیسه های یک بار مصرف بسیار به صرفه است.

جاروهای بدون کیسه یا مخزن دار

انواع جاروبرقی مخزن دار و یا بدون کیسه بوش باقدرت و زیبایی بالایی در این برند معتبر تولید می گردد و مصرف کنندگان می توانند با استفاده از مخزن های دائمی، حجم قابل توجهی از گردوغبار و زباله را در اختیار داشته باشند و شما نیازی نیست برای خرید کیسه هزینه کنید، اما توجه داشته باشید که محققان خرید جاروبرقی مخزن دار را برای افرادی که از آلرژی و بیماری های تنفسی رنج می برند را به هیچ عنوان توصیه نمی کنند چراکه در بلند مدت می تواند باعث تشدید بیماری در این دسته از افراد گردد.

نقد و بررسی مشخصات جاروبرقی بوش

اگر قصد خرید جاروبرقی بوش را برای منزل خود دارید می توانید برای دیدن مشخصات فنی هر محصول اطلاع از قیمت آنها به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران مراجعه نمایید و یا به فروشگاه های آنلاین مانند دیجی کالا، زنبیل مراجعه نمایید، شرکت بوش که یکی از بهترین برندهای جاروبرقی در دنیا می باشد توانسته علاوه بر به‌کارگیری موتورهایی قدرتمند، طول عمر بالا و طراحی زیبا دارای امکانات ویژه ای و بدون نقصی باشد که موجب برتری این دستگاه در برند بوش به نسبت دیگر برندها شده است. لازم به ذکر است که ساده ترین امکاناتی که در ادامه درباره آن سخن می گوییم اگر با سطح کیفی مناسب و تکنولوژی های بالا انجام نشود، به راحتی بر روی میزان راندمان دستگاه، عملکرد بهینه آن ها تأثیر خواهد گذاشت. برند بوش نیز که امروزه در دسته بهترین مارک جاروبرقی ها در حال تولید کامل‌ترین محصولات است با در نظر گرفتن کوچک‌ترین جزئیات توانسته انواع جاروبرقی بوش را باکیفیتی درخور این برند در دنیا به دست مصرف کنندگانش برساند. از نوع موتورهای استفاده شده در جاروبرقی بوش تا لوله تلسکوپی، نوع پارویی، لوله خرطومی، چرخ ها، نوع فیلترها همه و همه را به یک جاروی خانگی قدرتمند و کاملاً حرفه ای تبدیل کرده است.

قدرت مکش جاروبرقی بوش و موتورهای قدرتمند

میزان مکش جاروهای برقی همواره در صدر فکر افراد در هنگام خرید قرار داشته است اما فراموش نکنید که وات جاروبرقی ها به تنهایی نمی توانند بیانگر میزان مکش جاروی شما باشد و دقت داشته باشید دو جاروبرقی که وات یکسان دارند می توانند قدرت مکشی کاملاً متفاوت داشته باشند لذا میزان مکش در جاروها را باید با توجه به مدل، نوع موتور، عایق بندی بدنه لوله تلسکوپی، خرطومی و عوامل آن بسنجید. در ادامه با توضیح کوتاهی درباره نوع موتورهای استفاده شده در جاروبرقی بوش این موضوع را برای درک بهتر به شما ارائه خواهیم داد:

 

انواع موتورهای جاروبرقی بوش

از کامل‌ترین و بهترین انواع موتور جاروهای برقی در کل دنیا می توان به HiSpin و Compressor اشاره نمود که این دو نوع موتور در فناوری تولید برند بوش نیز مورد استفاده قرار می گیرد. موتور Compressor با داشتن تیغه های آیرو دینامیکی و جریان هوای کالیبره شده، بهترین مکش گردوغبار با پایین ترین میزان مصرف انرژی را در اختیار مصرف کنندگانش قرار می دهد. همان‌طور که گفتیم جاروبرقی کمپرسور بوش علاوه بر قدرت مکش بالا دارای مصرف انرژی پایینی است که این امر از داغ کردن جاروهای بوش جلوگیری می کند و اگر می خواهید متراژهای بزرگ را جارو کنید و یا مدت زمانی طولانی جارو را روشن نگه دارید، خرید جاروبرقی بوش می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. توجه کنید که برندهای متفرقه با توجه به عدم استفاده از موتورهای تخصصی شاید روزهای اول مکشی مناسب به شما بدهد اما به مرور زمان مکش آن ها افت خواهد کرد پس بهتر است گول قیمت های پایین مارک های متفرقه جاروهای برقی را نخورید چراکه قطعاً نمی تواند ول عمری مناسب برای شما باکیفیتی باید کار کند؛ اما اگر به دنبال بالاترین و بهترین مدل هستید می توانید مقاله بهترین جاروبرقی 2020 را در سایت سیمرغ مطالعه نمایید.

پارویی جاروبرقی

پارویی های جاروبرقی بوش با در نظر گرفتن کامل ترین جزییات طراحی شده اند تا بتوانند با حداکثر کارایی و قدرت کار کنند، یک پارویی مناسب باید علاوه بر روان بودن حرکت بر روی سطح های گوناگون زمین قدرت مکشش بالایی را به زمین انتقال دهد، عدم انتقال مناسب قدرت مکش و روان حرکت نکردن یک پارویی بر روی زمین علاوه بر خستگی افراد برای جاروکشی، لطمه وارد شدن به مچ و دست و فشار بر روی ستون فقرات نمی تواند کیفیت جاروکشی مناسب را فراهم سازد. خرید جاروبرقی بوش با توجه به نکات ذکرشده به گونه ای طراحی شده اند تا شما بتوانید به راحتی قدرت مکش مناسب جاروی خود را استفاده نمایید و آن را بر اساس نوع سطح جاروکشی خود تنظیم کنید و بدون فشار به مچ و کمر، بالاترین کیفیت جاروکشی را در اختیار داشته باشید.

تلسکوپی ها در جاروبرقی بوش

انواع لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش به گونه ای طراحی شده است تا شما به راحتی بتوانید ارتفاع آن را بر اساس قد خود تنظیم نمایید که این امر از فشار آمدن به ستون فقرات و دست شما جلوگیری خواهد کرد و شما می توانید بدین وسیله تا حد زیادی جاروکشی راحت و آسانی را برای خود رقم بزنید. لازم به ذکر است اگر چه این فرایند تا حدی به چشم ساده است اما به کارگیری این تکنولوژی در انواع جاروبرقی دارای اهمیت بسیاری است که جاروبرقی بوش نیز با داشتن این خصوصیت دستگاهی هرچه تکمیل تر را در اختیار افراد گذاشته است، توجه کنید اگر کیفیت تلسکوپی ها بر روی دستگاه شما خوب نباشد خیلی زود خراب می‌شود و براثر کوچک ‌ترین فشار در هنگام جاروکشی از اندازه تنظیم شده خارج خواهد شد.

لوله خرطومی جاروبرقی بوش

از آنجایی که مخصوصاً در بسیاری از موارد برای حمل جارو ما آن را بر روی زمین می کشیم و دستگاه را بلند نمی کنیم، جنس و کیفیت لوله خرطومی دارای اهمیت بسیار زیادی است چراکه در غیر این صورت در مدتی کوتاه بر اثر همین جابه‌جایی ها یا حرکات در هنگام جارو کشی، لوله خرطومی پاره خواهد شد لذا در زمان خرید جاروبرقی بوش نیز با توجه به اهمیت بالای جنس لوله خرطومی از پلاستیک های باکیفیت و یا الیاف پلیمری (کنفی) استفاده نموده است تا بتوانند با طول همراه بالا کار کنند اگر چه جنس لوله های کنفی در باطن خود جنسی مرغوب تری به نسبت مدل های پلاستیکی هستند اما خرطومی های پلاستیکی در جاروبرقی بوش نیز به جهت استفاده از جنس پلاستیک باکیفیت و غیر خشک همانند مارک های متفرقه و نا مرغوب می توانند طول عمری مناسب را داشته باشند. طول لوله های خرطومی نیز در جاروهای بوش در حدود دو متر طراحی شده اند تا بر مبنای استاندارد بتوانند علاوه بر قدرت مانور مناسب در هنگام جاروکشی، قدرت مکش را نیز در حداکثر موجود خود نگه دارند.

محل اتصال خرطومی به بدنه دستگاه در جاروبرقی بوش

در طراحی انواع جارو ها در محل اتصال لوله به دستگاه قسمتی دایره ای شکل و کوچک می‌بینید که از جنس پلاستیک یا فلز می باشد که لازم است به این نکته اشاره کنیم که لازم نیست فکر خود را در برندهای معتبر درگیر نوع جنس این قسمت از جاروی خود کنید چراکه در مارک های حرفه ای همچون بوش، تنوع جنسی مناسب به کار گرفته شده است و به دلیل به کار گیری تکنولوژی مناسب دارای وکیوم درست و استاندارد می‌باشند که علاوه بر چرخش 360 درجه، بدون کاهش مکش، قدرت را از موتور انتقال خواهند داد.

چرخ‌ها در طراحی

از ساده ترین و حتی از مهم ‌ترین قسمت های هر جارو به داشتن 4 چرخ از جنسی مناسب باقابلیتی روان بودن و حرکت 360 درجه می توان اشاره نمود. چرخ ها باکیفیت بالایی در انواع جاروبرقی بوش طراحی شده اند تا علاوه بر موارد ذکرشده بتواند به راحتی بر سطوح مختلف و ناهموار که دارای درز هستند جابه‌جا شوند. همان‌طور که می‌دانید در هنگام جاروکشیدن شما جارو را در دست خود جابه‌جا نمی‌کنید و آن را بر روی زمین می‌کشید پس داشتن چرخ های باکیفیت و روان دارای اهمیت بسیار زیادی است.

سری ها و لوازم جانبی جاروبرقی بوش

جاروبرقی های بوش در مدل های مختلف به منظور کمک در سهولت کار جاروکشی دارای لوازم جانبی ازجمله سری های اضافه شامل برس اثاثیه، برس بسیار بلند برای جاروکشی درزها و این قبیل موارد هستند تا شما بتوانید به راحتی فضاهای دور از دسترس را جارو بکشید.

جاروبرقی بوش، بهترین مارک های انتخابی شما

در بالا سعی کردیم تا بابیان نکاتی حائز اهمیت در هنگام خرید جاروبرقی بوش و انواع برند در این محصول به شما در انتخابی هر چه مطمئن تر کمک کنیم. بوش به عنوان یکی از قدرتمندترین و قدیمی ترین کمپانی های موفق در تولید لوازم خانگی، انواع جاروبرقی بوش را باکیفیت و طول عمر بالا در کل دنیا عرضه کرده است که با در نظر گرفتن کوچک‌ترین نیازها و پیشرفته ترین تکنولوژی ها تجربه ای از جاروکشی آسان را به شما هدیه خواهد داد. لازم به ذکر است که به دلیل گستردگی فروش این نوع از کالاها در این کمپانی قدرتمند، بوش توانسته است در قیمت جاروهای برقی خود نیز کاملاً رقابتی و منطقی فعالیت کند و بالاترین سطح کیفی را با بهترین قیمت ارائه دهد.

منبع: شهر سخت افزار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۳۸
postea postea