اعلام قیمت لحظه ای نرخ ارز

اطلاع رسانی در زمینه اعلام نرخ روزانه و لحظه ای ارز، طلا و سکه در بازار ایران

اعلام قیمت لحظه ای نرخ ارز

اطلاع رسانی در زمینه اعلام نرخ روزانه و لحظه ای ارز، طلا و سکه در بازار ایران

تفاوت ویلای لوکس و معمولی چیست ؟

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۲۵ ب.ظ

تفاوت ویلای لوکس و معمولی چیست ؟

می توان گفت امروزه، وجود آپشن هایی که در برخی ویلاها وجود دارند، باعث شده که ویلاها به دو دسته لوکس و معمولی تبدیل شوند.

بهتر است قبل اینکه موقعیت ویلا در شهریار را، مورد کنکاش قرار دهیم. کمی گزیه ها را زیر ذربین نگاه خود ببینیم.

یکی از گزینه ها مربوط به استخر می باشد، که استخرهای ویلا هم خود به دو دسته تقسیم می شوند، که یکی قسمتی از محیط حیاط ویلا را در بر می گیرد و دسته دوم در طبقه سوم یا چهارم یک ویلای لوکس قرار دارند.

وقتی ویلای معمولی را به زبان می آوریم منظور ویلایی در شهریار می باشد که دارای استخر نیست. در کل باید گفت که ویلاهایی که دارای استخر هستند جزو ویلا‌های لوکس به حساب می آیند.

خوب است بدانید که استخرهایی که رو‌باز هستند از توجه و هواداران بیشتری برخوردار می باشد. این هم مربوط به سلیقه شخص خریدار می باشد که چه نوع را می پسندد. در هر صورت هر دو مدل استخر باعث میشوند که شما خانه ای لوکس داشته باشید.

اگر بخواهیم یکی از ویژگی های استخرها در ویلاهای لوکس بیان کنیم این است که آپشن استخر با فضایی که فرد می پسندد گره بخورد. منظور اینست که وقتی درون استخر قرار می گیرید محیط روبه رو برایتان جذاب و دیدنی باشد و بتواند شما را جذب خود کند. پس آنچه که باعث لوکس بودن ویلاهای گران قیمت می شود، فضای باب میل و ناب آن محیط است که بتواند بیننده را به سمت خود بکشاند.

به خاطر اینکه این فضا را بوجود آورند خود را به طراحی حرفه ایی گره می زنند و اطراف استخر را با فضای سبز و زیبا مزین کرده و به یک ویلا لاکچری تبدیل می کنند و ادعا دارند که فرق بین یک ویلای معمولی و لوکس در اختیار داشتن استخر لوکس و فضا سازی اطراف آن به بهترین نحو می باشد.

می توان ادعا کرد که داشتن چنین ویلایی در شهریار، می تواند همان چیزی باشد که در ذهن خود به آن فکر کرده ایم. عده ایی دنبال ویلای معمولی هستند و عده ایی هم دنبال ویلای لوکس! و همیشه دنبال این هستند که ویلایی انتخاب کنند که برچسب لوکس بودن را بدنبال خود بکشد.

از نکات مهمی که می توان بین ویلای معمولی و ویلای لوکس در شهریار از نظر امکاناتشان اشاره این است که یک ویلای لوکس از لابی ویلا گرفته تا اتاق های ویلا دارای آپشن های ویژه می باشد که باعث جذابیت آنجا و از همه مهمتر لوکس بودن آن می شود.

شما می توانید برای اینکه در این رابطه مشاوره‌های بیشتر و بهتر بگیرید با کارشناسان مجرب مشاور املاک فدک ملک تماس داشته باشید. فدک ملک برای خدمت رسانی به شما آماده است.

https://fadakmelk.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۵
postea postea

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی